Pagaments 4t ESO (TPV)

Matrícula ESO+Apima

A més del pagament de la matrícula, els alumnes han d’adquirir els llibres en paper (aprox. 200 euros) a qualsevol llibreria.
*La quota de l’APIMA es paga per família, no per alumne. Si teniu més d’un fill a l’IES Manacor, basta trieu el paquet amb APIMA per un d’ells.

Matrícula ESO

Llicència Digital Música

Aquesta llicència només l’han de comprar els alumnes que han triat Música II com a matèria específica a 4t d’ESO.

Llicència Digital Biologia

Aquesta llicència només l’han de comprar els alumnes que han triat Biologia com a matèria específica a 4t d’ESO.

Llicència Digital Física i Química

Aquesta llicència només l’han de comprar els alumnes que han triat Física i Química com a matèria específica a 4t d’ESO.

Llicències Digitals Biologia + Física i Quimica

Aquesta llicència només l’han de comprar els alumnes que han triat Biologia i Física i Química com a matèries específiques a 4t d’ESO.