Pagaments 1r ESO (TPV)

Matrícula+Apima+Pla de Reutilització de Llibres

Amb la compra d’aquest paquet, els alumnes entren en el programa de reutilització de llibres, que inclou llibres en paper, les llicències digitals i la llicència google pel Chromebook. L’APIMA farà una aportació econòmica per donar suport al programa de reutilització de llibres.
*La quota de l’APIMA es paga per família, no per alumne. Si teniu més d’un fill a l’IES Manacor, basta trieu el paquet amb APIMA per un d’ells. Si teniu dos fills que hagin de cursar 1r d’ESO  i voleu participar al Pla de Reutilització de Llibres heu de comprar el paquet amb APIMA per a cada un d’ells i se vos retornarà la quota d’APIMA del segon

Matrícula+Apima+Llicència Digital (música)

Amb la compra d’aquest paquet s’entén que l’alumne tria no formar part del programa de reutilització de llibres, per tant, s’han d’adquirir apart els llibres en paper (a qualsevol llibreria) (uns 300 euros aprox) i la llicència google pel Chromebook (41,14 euros)

Matrícula+Llicència Digital (música)