Xerrada d’emprenedoria de SAV Serveis Informàtics

En Xisco Ros és ex-alumne de l’Institut que un dia a Manacor fou conegut com «S`Industrial», així ho recorda quan es dirigeix al nostres alumnes del cicle superior d’Administració de Sistemes Informàtics i de Desenvolupament d’Aplicacions Web i del cicle de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics.

IMA_INF_6Ens explica la seva experiència emprenedora amb un interès colpidor « les pràctiques a empreses les vaig realitzar a una empresa de Manacor, en poc temps vaig crear tota la infraestructura necessària per un ADSL d’alta velocitat que va afavorir i accelerar les comunicacions de l’empresa». Tot d’una es veu que en Xisco Ros és una persona amb empenta i ganes de transmetre la seva experiència.

IMA_INF_2

Aquesta conferència pretén apropar vivències de creació d’empreses als nostres alumnes. La idea es que es contagiïn, que agafin les ganes de ser, també, emprenedors. En Xisco Ros pareix que ho està aconseguint, els continua parlant de la seva primera feina per compte d’altri a una altra empresa i dels seus resultats. Hi treballà un any aproximadament perquè aviat uns companys li proposaren entrar a formar part de SAV Serveis Informàtics «eren dos socis i m’oferiren afegir-me. No m’ho vaig pensar ni un moment! Vaig agafar tots els meus estalvis i els hi vaig entregar. Ha estat la decisió més important de la meva vida». Ara és soci actiu i molt decidit de SAV Serveis Informàtics empresa que trobareu a la rodona de Felanitx a Manacor i que es dedica a tot tipus de dispositius informàtics, instal·lacions, « i des de fa poc hem inclòs els mòbils» ens comenta, «varem aconseguir el projecte Vodafone per empreses per a totes les Balears, això ha fet que la nostra empresa creixi molt, en aquests moments ja tenim dotze treballadors».

IMA_INF_4Els nostres alumnes han gaudit molt d’aquesta visita, han après que emprendre és molt més que crear empreses, és també una actitud, són ganes de fer, de participar i, si és possible, també de compartir i aconseguir beneficis per a tota la societat.

Agrair a Xisco Ros per enrecordar-se de l’Institut «Na Camel·la» on va estudir, i per ser tan entusiasta i venir a contar-nos les seves experiències. Ser emprenedor és assumir riscs i tu ho feres, és no tenir horari ni vacances i tu has estat capaç de molts de sacrificis per posar SAV Serveis Informàtics entre les empreses de referència dins l’àmbit informàtic. Comptam amb tu!

Aquesta xerrada fou possible gràcies a l’organització que, des de l’àrea d’Orientació i Desenvolument Local de l’Ajuntament de Manacor, va realitzar Ana Isabel Otero.

Moltes gràcies!!!

Departament de FOL