Visita a Majòrica

El passat divendres 24 de febrer els alumnes del Cicle Formatiu de Màrqueting i Publicitat anàrem a visitar la fàbrica de Majorica i la seva tenda de Manacor.

00003majorica

Allà ens explicaren amb precisió el procés de la perla des de el començament de producció fins que arriba en mans del client. És important esmentar els tipus de precisió que implica fondre la perla: manual o automàtica, també, donar-li color, fins i tot el departament de joieria, on vàrem veure com es fan les joies.

Visitarem també el departament d’expedició on presenciarem l’ “estutxat” de les joies i collars per l’enviament cap al client final (tendes, Corte Inglés, exportacions…). Finalment, també visitarem les oficines.

Aquesta visita ha estat molt entretinguda i interessant, ja que ens ha fet poder veure en primera persona amb tot detall el que suposa el procediment de la famosa perla Majorica. Una de les coses que ens va cridar l’atenció va ser trobar per diferents llocs frases que demostren el bon rotllo entre els treballadors i sobretot que passen gust de fer la seva feina.

00001majorica

Agraïm a Majorica per poder accedir a les seves instal•lacions i en especial a en Miquel Vanrell Massanet per ajudar-nos a entendre els processos de fabricació.”

Joana M. Garrido

Alumna de 1r de CFGS de Màrqueting i Publicitat