Visita a les Instal·lacions d’Autovidal

Els alumnes de segon curs del CFGS d’Automoció han visitat, en el marc del mòdul de Logística de Tallers de Reparació de Vehicles, els tallers i dependències d’Autovidal Manacor.
L’empresa Autovidal, coneguda al polígon com la representant de la marca de l’estrella, desenvolupa la seva activitat relitzant manteniment i venda de vehicles, essent representant d’un total de 14 marques d’automòbils, entre elles Mercedes, Kia i Mitsubishi.

16_11_11-vivista-autovidalEls alumnes, gaudint del tracte exquisit propi de l’empresa han vist, de la mà del propi recepcionista i antic alumne del cicle, com es desenvolupa la gestió documental, la gestió de magatzem, el tractament de residus i l’organització del treball productiu.

Durant la visita hem estat rebuts pel propi gerent de la delegació de Manacor que ens ha acollit al seu despatx per mostrar-mos el seu “quadre de comandament” format per un seguit de gràfics i dades que determinen el rendiment de l’entitat.

Hem tengut també l’oportunitat de visitar els tallers on molts d’alumnes dels Cicles d’electromecànica i Automoció realitzen les seves pràctiques formatives i hem pogut assistir a diverses tasques de manteniment que s’estaven realitzant en aquells moments.

Tot un luxe de visita!