Visita a El Corte Inglés. Comerç

Els alumnes de primer i segon de Grau Mitjà en Activitats Comercials conegueren de la mà del responsable de Comunicació i Màrqueting de El Corte Inglés a Mallorca, Toni Sànchez, l’estratègia comercial dels grans magatzems.

corte inglesSánchez introduí als alumnes en les polítiques de preu, distribució i comunicació que dur a terme la marca tant a Espanya com a Portugal i els mostrà exemples concrets en accions de visual marxandatge, escaparatisme, atenció al client i publicitat.

A més de la visita als Grans Magatzems de les Avingudes, els alumnes també visitaren el seu magatzem ubicat al Polígon de Can Valero per conèixer les tècniques logístiques, d’emmagatzematge i Picking de El Corte Inglés.

elcorte3

elcorte1