Visita a Cormotor. GS Automoció

Aquest trimestre els alumnes del Cicle de Grau Superior d’Automoció hem realitzat una sortida per visitar les instal·lacions de Cormotor. El cap de taller ens ha rebut i ens ha mostrat com és un matí a la seva feina.

Cormotor 2019Els alumnes, han gaudit de les explicacions i han pogut també realitzar preguntes al gerent de l’empresa. Després ens ha mostrat com s’està preparant l’empresa per la implantació dels espais de reparació i càrrega dels recents vehicles elèctrics i híbrids amb els que ara comencen a treballar.

Cormotor és una empresa que confia en els alumnes formats a l’IES Manacor, així que durant la visita hem pogut parlar també amb ex-alumnes d’Automoció que en l’actualitat es troben en plantilla a l’empresa.

Una interessant visita que esperem repetir altres anys.