Matrícula, Convocatòries i Admissió

Calendari  d’Escolarització Cicles formatius. Curs 22/23

CALENDARI_ADMISSIO_FP_presencial_2022_23

Informació Conselleria

Informació de la Conselleria d’Educació, damunt les passes a realitzar per preparar el procés d’admissió a Cicles Formatius i Formació Professional Bàsica

Oferta Formativa

Pàgina web del Govern de les Illes Balears amb tota la informació damunt l’oferta educativa de Cicles Formatius i FPB pel curs 2022/23

Correu del centre

Si teniu algun dubte o necessitau ajuda podeu contactar amb nosaltres mitjançant el correu: iesmanacor@educaib.eu

Admissió Batxillerat

Adscripció i Admissió Batxillerat. Curs 22/23

Procés d’adscripció

Presentació de sol·licituds: del 31 de març al 6 d’abril.

1r Batxillerat: Participa al procés d’adscripció l’alumnat de 4t d’ESO de l’IES Porreres i del CC Sant Francesc d’Assís de Manacor.

Procés d’admissió

Presentació de sol·licituds: del 23 al 29 de juny

Participa al procés d’admissió l’alumnat de qualsevol centre NO adscrit que es vulgui matricular a qualsevol curs d’ESO o Batxillerat al nostre centre.

*L’alumnat que ja està matriculat a l’IES Manacor (a qualsevol ensenyament) ja té reserva interna de matrícula, per tant, no ha de participar ni en el procés d’adscripció ni en el d’admissió.

Calendari d’Escolarització ESO i Batxillerat. Curs 22/23

Calendari_proces_22-23_cat

Informació Conselleria

Informació de la Conselleria d’Educació, damunt les passes a realitzar pel procés d’escolarització que enguany es farà de forma telemàtica.

Procés Escolarització

Pàgina web del Govern de les Illes Balears amb tota la informació damunt els diferents processos d’escolarització.

Admissió ESO

Adscripció i Admissió ESO. Curs 22/23

Procés d’adscripció

Presentació de sol·licituds: del 31 de març al 6 d’abril.

1r ESO: Participa al procés d’adscripció l’alumnat de 6è de primària dels centres públics següents:

CEIP Jaume Vidal, CP Es Canyar, CEIP Molí d’en Xema, CEIPEEM Simó Ballester i CEIP Mestre Pere Garau)

Procés d’admissió

Presentació de sol·licituds: del 9 al 20 de maig

Presentació futurs alumnes ESO

Calendari d’Escolarització ESO i Batxillerat. Curs 22/23

Calendari_proces_22-23_cat

Correu del centre

BEQUES 2022-23 (880 × 618 px)

Important: Aquest any s’avança el plaç per sol·licitar beques pel curs 2022/23: s’obri el 30 de març i acaba  el 12 de maig de 2022. Us informam que en data 12 de març de 2022 es va publicar al BOE la convocatòria de les...

Beques FP i Batxillerat 2022/2023

Us informam que en data 12 de març de 2022 es va publicar al BOE la convocatòria de les beques de caràcter general per al curs acadèmic 2022-2023, per a estudiants que cursin estudis postobligatoris, convocades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional.

El termini per sol·licitar-les s’ha avançat, va des del 30 de març fins al 12 de maig de 2022.

Es pot trobar la informació corresponent en el portal «Becas de Educación», on es manté actualitzada la informació que es va produint:

Les sol·licituds s’han d’emplenar via telemàtica a través de la seu electrònica del Ministeri d’Educació i Formació professional en la direcció:

Així mateix també trobareu les instruccions per sol·licitar la beca a la nostra pàgina web del Servei de Comunitat Educativa:

Per a qualsevol aclariment us podeu posar en contacte amb la Secció de Beques preferentment al correu electrònic beques@dgpice.caib.es o al telèfon 971 17 77 58.

Secretaria - NT - Selectivitat

Procés Matrícula PBAU. Curs 21/22

Convocatòria Ordinària

Adjuntam un document amb tota la informació referent al final de curs 2021/2022 de 2n de Batxillerat així com les pautes per matricular-se a les proves PBAU en Convocatòria Ordinària

Informació UIB damunt les proves PBAU

Secretaria -NT- Proves lliures

Convocatòria de proves lliures per l’obtenció dels títols de tècnic i tècnic superior de Formació Professional per l’any 2021.

Proves lliures FP 2022

Calendari Proves i Estris per a cada Mòdul
LListes

Provisional de persones admeses i excloses (22/03/2022)