Taller eqüestre

L’alumnat de l’aula UEECO ha pogut gaudir d’una experiència amb cavalls que els ajudarà a desenvolupar valors com el de superació personal, l’amor i el respecte pels animals.

L’activitat s’ha duit a terme al Centre hípic s’Hort den Mola i ha tingut com a estrella de l’espectacle a un cavall de nom Rembrandt que fa una alçada de 184 cm des de la creu al terra. És tan bo com alt i el nostre alumnat no ha dubtat gens ni mica a l’hora de colcar-lo.

Fent aquesta activitat potenciaran el control postural i milloraran el to muscular, augmentaran la seva capacitat de coordinació i equilibri, desenvoluparan qualitats de lideratge positiu i treball en equip, adquiriran responsabilitats i aprendran a tenir constància.