Taller de Glosses. Sant Antoni 2022

Un altre any per les Festes de Sant Antoni, la Comissió de Biblioteca de l’IES MANACOR va convidar Glosadors a impartir un Taller de Gloses pels alumnes de 1r de Batxillerat.

Ens varen acompanyar en Sebastià Adrover i Miquel Àngel Adrover que varen demostrar les seves habilitats com a glosadors.

A poc a poc, els alumnes es varen animar i vàrem poder sentir gloses de tot tipus.

Volem agraïr a aquests glosadors meravellosos que tenim a Manacor la seva participació i la feina ben feta amb els nostres alumnes i a l’Apima que sempre están per ajudar quan les necesitam.

Agraïr també alumnes de l’Aula Ueeco per animar la festa amb balls de Sant Antoni i na Mª Àngela Riera, na Laia Masana i n’Asier Sánchez on ens varen acompanyar amb música totes i cada una de les gloses cantades pels nostres alumnes.

Vist el resultat i l’èxit d’aquest taller….segur que REPETIREM!!