Taller de Glosses. Sant Antoni 2020

Un altre any per les festes de Sant Antoni, la Biblioteca de l’IES MANACOR va convidar a Glosadors a impartir un Taller de Gloses pels alumnes de 1r de Batxillerat.

Ens varen acompanyar en Mateu Xurí, Sebastià Adrover, Miquel Adrover i en Pau Riera que varen demostrar les seves habilitats com a glosadors.

A poc a poc, els alumnes es varen animar i vàrem poder sentir gloses de tot tipus.

Volem agraïr a aquests glosadors meravellosos que tenim a Manacor la seva participació i la feina ben feta amb els nostres alumnes i a l’Apima que sempre están per ajudar quan les necesitam.

Agraïr també als alumnes PERE RIERA, ADRIÀ FIOL, FRANCESCA SUREDA i JESPER SWINKELS que ens varen acompanyar amb música totes i cada una de les gloses cantades pels nostres alumnes.

Vist el resultat i l’èxit d’aquest taller….segur que REPETIREM!! VISCA SANT ANTONI!!!!