Taller Contacontes

Per les festes de Nadal, la Biblioteca de l’lES Manacor va convidar a l’escola CEIP SA TORRE a un” taller de contacontes” per a tots els seus alumnes d’infantil i primària.

contacontes-3
contacontes-2

Els nostres alumnes de 2n d’ESO varen prepara rels següents contes: La llebre i la tortuga, La princesa de la mel, Na Rinxols d’Or i El Rei amb orelles de cavall.

Els “actors” varen disfrutar d’actuar davant aquest fantàstic i participatiu públic.

contacontes-5
contacontes-4

Volem agraïr a l’escola CEIP SA TORRE, per participar a n’aquest taller de contes. Tant nins com professors varen disfrutar. Va ser tot un èxit!!

Per aquest motiu per SANT JORDI , estam convidan ta totes les escoles de Manacor a visitar la nostra Biblioteca i participar d’aquest taller de CONTACONTES, juntament amb altres activitats!!!

contacontes-1