Seminari contactes a Praga

Els professors Dídac Sanchis i Tomeu Pavia, del departament de comerç i màrqueting del IES
Manacor, van viatjar a Praga del 12 al 14 de desembre per assistir a una jornada informativa realitzada per Eproject Consult en relació als projectes de mobilitat K1 per a alumnes de cicles formatius de grau mitjà i superior que vulguin fer les practiques en algun país d’Europa.

INFORME PRAGALa jornada es va realitzar en un espai habilitat d’un edifici de reunions en el centre de Praga.
En arribar, ens va rebre na Federica Sottile, manager de Eproject consult, junt amb na Serena Perdichizzi Office Manager. Ens varem presentar la resta de professors de diferents escoles d’Europa i van començar la jornada.

Federica ens va fer una presentació inicial de la seva empresa i dels serveis que oferien, per a continuació explicar el funcionament de les mobilitats europees, així com la documentació necessaria a emplenar al llarg de tot el projecte de mobilitat.

Després d’un coffee-break ens varem seure entre els professors assistents per tal de compartir
experiències i discutir millores en el programa. Així mateix, també varem aprofitar per fer contactes i tenir referents en els diferents païssos, d’aquesta manera les possibilitats de mobilitat dels alumnes del IES Manacor es veuran incrementades. Concretament es van fer contactes amb instituts de la República Txeca, Eslovàquia i Italia.

Per acabar la jornada es va fer dinar de germanor en un restaurant al costat de la sala. A més, es va aprofitar la resta del viatge per conèixer Praga i visitar els seus principals reclams turístics, el Castell amb la casa d’en Kafka, el centre històric així com el barri jueu amb el seu famòs cementiri.