Sant Jordi. Curs 2017/18

Sant Jordi. Curs 17-18 . Jocs lingüístics a l’IES Manacor.

“Abril: mes de les lletres!! tot un èxit!!

Aquest mes d’abril hem pogut gaudir a l’IES Manacor de tot un seguit d’activitats molt interessants que han girat entorn a les lletres.

SONY DSC

13 d’abril: Alberto Bernabé ens ha captivat amb la conferència “Qué hacemos los filólogos”

20 d’abril: Recital dedicat a Miquel Àngel Riera, amb música, poesia, dansa, i la companyia de la família de l’autor, a qui volem agrair moltíssim la seva presència i companyia.

23 d’abril: sota el lema “VIATJA AMB ELS LLIBRES”, els alumnes de 1r d’ESO foren els principals protagonistes de la performance en homenatge a Josep Maria Llompart i dels jocs lingüístics a l’IES Manacor, amb moltíssimes activitats per divertir-se i aprendre.

A més, aquest dia de Sant Jordi fou encara més especial gràcies a l’esplèndida conferència d’Antònia Soler, titulada “El viatge a la literatura clàssica”, dirigida especialment a l’alumnat més gran del nostre IES.

Paral·lelament, s’han realitzat a l’IES Manacor tot un seguit de magnífiques exposicions, fruit del treball de l’alumnat més artístic amb les exposicions “Amb una paraula”, “Haikus en pai pai” i “D’on ve aquest poema?”

Gràcies per la participació del professorat, dels departaments que tant s’han implicat, i especialment de l’alumnat  i les/els voluntàries lingüístiques que feren possible un acte com aquest.”