Salut i Alimentació

L’IES MANACOR APOSTA PER LA SALUT COMENÇANT PER L’ALIMENTACIÓ

Aquest curs la Comissió de Salut de l’IES MANACOR, amb la col·laboració d’Agromat, volen promoure els berenars saludables que incloguin el consum de fruita.

fruita ies manacor

Cada setmana els alumnes d’FP Bàsica de Comerç són els encarregats de rebre la fruita, preparar-la de forma atractiva i servir-la a la resta de l’alumnat amb professionalitat, per tal que hi hagi el màxim consum possible.

Però no es tracta només de menjar sinó de crear un bon ambient entre els alumnes de diferents nivells i promoure el benestar general al centre.

Igualment tenim pendents altres activitats com una xerrada per als pares, mares, alumnes i professors sobre alimentació saludable i un concurs de berenars saludables a finals del 2n trimestre.