Robòtica a l’IES Manacor

Els alumnes d’Informàtica de 1r batxillerat D estan practicant la lògica de la programació mitjançant l’ús de robots mBot. Alguns dels reptes que ha de superar el petit robot mBot consisteixen en el seguiment de línies, la detecció d’obstacles, els moviments en cercles, etc.

Mitjançant la programació d’un dispositiu físic com és un robot, els alumnes veuen com les instruccions programades mitjançant el llenguatge de programació per blocs SCRATCH tenen una interpretació en el món físic real.

A més, aquestes activitats ajuden als alumnes a entendre des d’un vessant pràctic els diferents sensors i actuadors d’un robot com per exemple: el sensor d’ultrasons, els servo-motors, els llums LEDs o el sensor d’infrarojos.

ROBOTICA_3

ROBOTICA_2