Ajuda als Refugiats

Solidaritat

Des de l’IES Manacor volem dur a terme una campanya solidària pels refugiats. Aquesta constarà de xerrades de sensibilització, berenars solidaris, concurs de samarretes, etc.

Concienciació

Volem donar a conèixer la realitat dels refugiats, les causes de la crisi, les condicions de vida, els drets humans i com es pot ajudar, mitjançant el treball amb unitats didàctiques i materials audiovisuals.

Treball en Equip

No coneixem millor forma que treballar en equip per aconseguir dur a terme un projecte solidari com aquest. Per això, treballam juntament amb altres institucions: l’IES Mossèn Alcover, l’Ajuntament de Manacor, el Fons Mallorquí de Solidaritat i Cooperació, i d’altres.

Berenars Solidaris

Cartell

BERENARS SOLIDARIS web  Veure

Berenars Solidaris

Totes les famílies i professorat estau convidats a participar en els berenars solidaris aportant coques, entrepans o allò que vulgueu compartir. Els alumnes poden comprar el seu berenar per 1 euro. Tot el que es recapti anirà destinat íntegrament a la campanya Mallorca amb Quios del Fons Mallorquí de Solidaritat i Cooperació.

Es durà a terme un berenar solidari cada primer dimarts de mes. Les dates i els grups encarregats de dur el menjar són les següents:

• 7 de Març : 1r d’ESO i Cicles de FP de Grau Mitjà.
  • 4 d’Abril: 2n d’ESO i Cicles de FP de Grau Superior.
  • 2 de Maig: 3r d’ESO i 2n de Batxiller.
  • 6 de Juny: 4t d’ESO i 1r de Batxiller.

Dates dels Berenars Solidaris:

Març
Maig
Juny

Fotos dels Berenars Solidaris:

Exposicions:

Cursa Solidària

Cursa

CURSA SOLIDARIA  Fotos

Cursa Solidària

El divendres 28 d’abril (de 12 a 14h) es va celebrar a l’IES Manacor una cursa solidària.  Els doblers recollit es donaran a Mallorca Solidària per ajudar als refugiats de Síria. La inscripció costava 1€ i l’alumne va rebre un dorsal per poder participar. El recorregut es podia fer corrent i competint, o caminant i de manera recreativa. Hi havia 3 categories:
  • 12.10h  –  1r i 2n ESO: dues voltes al recorregut (aprox. 2km)
  • 12.30h – 3r i 4t ESO: tres voltes al recorregut (aprox. 3km)
  • 13.00h –  Batxillerat i Cicles formatius: 4 voltes al recorregut (aprox. 4km)

A les 13.45h es lliuraren els diplomes als guanyadors i ferem públic els doblers aconseguits(456 euros) amb l’ajuda de tots. La participació dels professors i alumnes va ser molt gran. Vos esperam a la propera cursa solidària!

Samarreta Solidària

IconTShirt  Llegir

Samarreta Solidària

Els 2 centres educatius IES Manacor i IES Mossèn Alcolver celebraran una jornada de conscienciació i suport als refugiats, amb la creació d’una imatge per una samarreta solidària. Per a més informació sobre les condicions tècniques i premis del concurs llegiu-ne les bases.

Podeu entregar el vostre treball a secretaria, prefectura d’estudis de cada centre o als professors coordinadors del concurs abans del 24 de Març de 2017 a les 15h.

El jurat farà públic el resultat del concurs el 30 de Març de 2017.

Unitats Didàctiques

NO SOLO NÚMEROS