Projectes de Desenvolupament d’aplicacions Web

PRESENTACIÓ DELS PROJECTES DE DESENVOLUPAMENT D’APLICACIONS WEB

El passat divendres dia 16 de març tingué lloc a la sala magna de l’IES Manacor la presentació dels projectes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Desenvolupament d’Aplicacions Web per part dels alumnes de segon d’aquest cicle.

20180316_111907
20180316_113924

Aquest curs escolar ha estat el segon any que es treballa amb la metodologia d’aprenentatge basat en projectes (ABP) en aquest cicle formatiu. A principi de curs els alumnes són distribuïts en grups de treball i s’assigna un projecte diferent a cada un dels grups perquè duguin a terme la seva implementació seguint la metodologia ABP. Enguany s’han  duit a terme els següents projectes: una plataforma de lloguer vacacional, una de lloguer de bicicletes i una per a la gestió d’una fira de teatre.

20180316_121841
IMG-20180316-WA0001

Assistiren a la presentació tots els alumnes dels cicles de la família professional d’informàtica, a més dels alumnes que cursen optatives d’informàtica tant a ESO com a batxiller per tal de conèixer l’abast de la feina feta pels seus companys així com els detalls de la metodologia emprada.

Com a fet a destacar, cal assenyalar la valoració positiva que en feren els alumnes: “Consideram que aquesta manera de fer feina, seguint la metodologia ABP, ha enriquit molt el nostre procés d’aprenentatge”.

Des d’aquí aprofitam per felicitar als nostres alumnes per la gran feina feta.