Matrícula i admissió ESO. Curs 20/21

Matrícula alumnes matriculats durant el curs 19/20

INSTRUCCIONS PER DUR A TERME EL PROCÉS DE MATRÍCULA

El període de matrícula és del 22 de juny al 6 de juliol.

Una vegada emplenat i enviat el formulari ja haureu formalitzat la matrícula.

És molt important tenir tota la documentació que haureu d’aportar en format digital abans de començar el formulari, ja que durant el formulari haureu d’introduir les imatges (fotos o escanejats dels documents requerits):

• Fotocòpia DNI o Targeta de residència de l’alumne/a i dels pares si hi ha canvis respecte al curs anterior.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne, si hi ha canvis respecte del curs anterior.
  • Ingrés bancari de 63 euros al núm. de compte següent:
    • ES15 2056 0011 84 2018401626 (COLONYA CAIXA POLLENÇA)

*L’aportació de les famílies serà de 43€ per a segons germans i posteriors.

*Els alumnes de 1r d’ESO que vàreu pagar els 43 euros de l’hotel, només n’heu d’ingressar 20. En cas de que sigueu segons germans o posteriors, no heu d’ingressar res.

• Altres documents que justifiquin qualque canvi familiar respecte del curs anterior (sentències de divorci, custòdies…)

Formulari

Matrícula alumnes nova incorporació

En aquesta presentació podeu trobar tota la informació que necessitau. Si teniu dubtes podeu consultar-les a les reunions virtuals de dia 29 de juny.

MATÈRIES ESPECÍFIQUES

Per tal de poder triar les matèries específiques i d’elecció , vos demanam que contesteu aquest  formulari. En aquest formulari els vostres fills i filles podran escollir tres companys o companyes amb qui els fa ganes anar a classe l’any que ve, i noltros tendrem en compte la seva opinió a l’hora de fer els agrupaments.

Formulari Matèries Específiques 1r ESO

Formulari Matèries Específiques 2n ESO

Formulari Matèries Específiques 3r ESO

Formulari Matèries Específiques 4t ESO

Durant el mes de juliol vos comunicarem a quines assignatures específiques heu estat admesos. Ho farem a través de correu electrònic.

LLIBRES I LECTURES

Dins el mes de juliol també es publicarà a la nostra pàgina web la llista de llibres pel curs 20-21. La podreu consultar a l’apartat ‘Informació/Llibres i lectures 20-21’. Els llibres digitals per cada curs es podran adquirir a partir del mes de setembre segons les indicacions del professorat.

INSTRUCCIONS PER DUR A TERME EL PROCÉS DE MATRÍCULA

El període de matrícula és del 22 de juny al 25 de juliol.

Una vegada emplenat i enviat el formulari ja haureu formalitzat la matrícula.

• Fotocòpia DNI o Targeta de residència de l’alumne/a i dels pares .
  • Fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne.
  • Ingrés bancari de 63 euros al núm. de compte següent:
    • ES15 2056 0011 84 2018401626 (COLONYA CAIXA POLLENÇA)

*L’aportació de les famílies serà de 43€ per a segons germans i posteriors.

Formulari Matrícula

DATA INICI DE CURS

Per 1r d’ESO la data d’inici de curs 20-21 és el dijous dia 10 de setembre a les 9.00h. Podreu consultar l’horari d’acollida de tots els cursos a la nostra pàgina web a partir de finals del mes de juliol.

Calendari Provisional d’Escolarització ESO i Batxillerat. Curs 20/21

calendari escolaritzacio 20-21

Informació Conselleria

Informació de la Conselleria d’Educació, damunt les passes a realitzar pel procés d’escolarització que enguany es farà de forma telemàtica.

Procés Escolarització

Pàgina web del Govern de les Illes Balears amb tota la informació damunt els diferents processos d’escolarització.

Correu del centre

Si teniu algun dubte o necessitau ajuda podeu contactar amb nosaltres mitjançant el correu: iesmanacor@educaib.eu

Admissió ESO (de l’1 al 12 de juny). Curs 20/21

Sol·licitud telemàtica

Conselleria d’Educació. Pàgina per fer la sol·licitud d’admissió telemàticament, amb manual de com fer-ho.

Sol·licitud presencial

1.- Heu de descarregar, emplenar i signar el següent document.

2.- Heu d’enviar el document emplenat i signat a l’adreça iesmanacor@educaib.eu