Presentació de l’Associació d’Estudiants de l’IES Manacor

Divendres, dia 4 de novembre, es va celebrar la presentació de l’Associació d’estudiants de l’IES Manacor. Aquesta associació ha estat formada amb la intenció de potenciar la cultura, l’art, la igualtat i la llengua dins el centre educatiu.

16_11_08-estudiants02 Durant el temps d’esplai i en un espai situat entre el hall i la cantina, un grup d’alumnes llegiren tres poemes mentre es podia gaudir d’una melodia clàssica que va permetre a una altra alumna fer una coreografia representant els poemes. Al seu voltant es van col·locar una sèrie de taules on hi havia fulls informatius sobre l’associació i també es van regalar llepolies als assistents.

16_11_08-estudiants01 La participació del públic, tant alumnes com professors, va ser major del que s’esperava i van rebre amb les mans obertes aquest acte de presentació.