Presentació Batxillerat Internacional

L’IES MANACOR IMPARTIRÀ EL BATXILLERAT INTERNACIONAL EL CURS 2019-2020

CartellBIL’IES Manacor impartirà el Batxillerat Internacional (BI) en el proper curs 2019-2020. Dijous dia 31 de gener es durà a terme la presentació del BI a l’aula magna del centre a les 20:00 hores. Amb aquesta presentació l’IES Manacor vol donar a conèixer a pares, alumnes i professionals del sector educatiu aquesta modalitat de batxillerat que a dia d’avui, només es pot cursar a un centre públic de les Illes Balears, l’IES Son Pacs i que a partir del proper curs també es podrà cursar a l’IES Manacor.

El BI és un prestigiós programa educatiu de gran repercusió internacional que prepara els estudiants per a un exitós accés universitari a qualsevol part del món. En l’actualitat al voltant de 4.000 centres educatius imparteixen el BI a més de 140 països. Els centres que imparteixen aquest programa comparteixen un mateix currículum, una mateixa filosofia i un mateix objectiu: desenvolupar les habilitats intel·lectuals, personals, emocionals i socials que els alumnes necessiten per viure, aprendre i treballar en un món cada vegada més globalitzat.

El BI va dirigit a joves estudiants titulats en ESO, des de 16 fins a 19 anys. Els estudiants admesos en el programa del BI cursaran a la vegada el batxillerat ordinari (LOMCE) i el BI, obtenint al final del procés educatiu les dues titulacions. L’IES Manacor oferirà el Batxillerat Internacional integrat amb dues de les modalitats del batxillerat LOMCE: el batxillerat científic (amb els dos itineraris, el tecnològic i el de salut) i el batxillerat social i humanístic.

Els alumnes que vulguin accedir a aquests estudis hauran de passar un procés d’admissió que marca uns determinats estàndards, ja que no pot obviar-se la dificultat de cursar alhora el Batxillerat Internacional i el Batxillerat LOMCE. El BI té com a objectiu formar alumnes que siguin indagadors, informats i instruïts, pensadors, bons comunicadors, íntegres, de mentalitat oberta, solidaris, audaços, equilibrats i reflexius.

Amb la implementació del BI a l’IES Manacor es completa el ventall de modalitats possibles de batxillerat a Manacor i es tanca el cercle de l’educació post-obligatòria de vocació acadèmica. Per a més informació podeu consultar la pàgina web del centre www.iesmanacor.cat i la de l’organització del Batxillerat Internacional www.ibo.org.