Premis Investigació UIB

Premi_UIB-2

El passat 2 de març es varen lliurar els diplomes als guanyadors de la XIV convocatòria dels Premis d’Investigació del Consell Social de la UIB.

Premi_UIB-3Quatre alumnes de les Balears en resultaren premiats, un dels quals era l’alumne PEDRO NICOLAU MARTÍN, que el curs passat estava matriculat al Batxillerat d’Humanitats del nostre centre i que en el present curs està matriculat al Grau en Història.

El premi consisteix a tenir matrícula gratuïta a qualsevol dels estudis que s’imparteixen al campus de la UIB i ús gratuït de les instal·lacions esportives.

La professora del centre, Antònia Soler i Nicolau, doctora en Filologia Clàssica i cap de departament de Llengües Clàssiques, va anar també a recollir un diploma per al centre i un altre per a la seva direcció del treball premiat.