Premis extraordinaris de FP Grau Superior

El conseller d’Educació i Universitat, Martí March, acompanyat de la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat, Maria F. Alorda, va  lliurar dia 9 de novembre els Premis Extraordinaris de Formació Professional de Grau Superior de les Illes Balears corresponents al curs 2016-2017. També hi han participat Lluc Mas, cap del Departament de Formació Professional i Qualificacions Professionals, i Maria Antònia Carbonell, cap del Servei de Planificació Participació.

fpGSUn dels objectius d’aquests premis és el de potenciar la formació professional i reconèixer la trajectòria acadèmica i professional de qualitat basada en el treball, la dedicació i l’esforç de l’alumnat. Aquests guardons es lliuren als alumnes que han demostrat un rendiment brillant en els seus estudis, així com també una major maduresa professional. Els guardonats han rebut un diploma de reconeixement i per primera vegada una dotació econòmica de mil euros amb la intenció de contribuir a les primeres despeses del seu desenvolupament professional o per continuar la seva formació.

El conseller Martí March ha destacat la importància d’aquest alumnes altament qualificats per contribuir al desenvolupament econòmic de les Illes i  per  impulsar l’FP com a eix estratègic en el canvi del model productiu, que es vol aconseguir per a garantir unes millors condicions laborals per als treballadors i els joves de les Illes Balears.

La directora general de Formació Professional i Formació del Professorat, Maria F. Alorda, per la seva part, els ha convidat a ser ambaixadors dels ensenyaments de Formació Professional, per posar-los en valor tant per la seva qualitat formativa com per l’alta inserció laboral en un context econòmic molt canviant.

Els alumnes guanyadors dels Premis Extraordinaris de Formació Professional de Grau Superior de les Illes Balears corresponents al curs 2016-2017 han estat 11, un d’ells ex-alumne del nostre centre.

• Javier García San Nicolás, Premi extraordinari de formació professional de grau superior de la família professional de Transport i manteniment de vehicles de l’IES Manacor, de Manacor.

Una vegada entregats els guardons, els assistents a l’acte (guardonats, familiars i representats dels centres i empreses on realitzaren les FCT) han gaudit d’un refrigeri preparat pels alumnes del Departament d’Hoteleria i Turisme de l’IES Calvià.