Premis a l’esforç personal i el rendiment acadèmic. Curs 2017/2018

La presidenta del Govern, Francina Armengol acompanyada del conseller d’Educació i Universitat, Martí March i del director general de Planificació, Ordenació i Centres, Antoni Morante va presidir dia 13 de novembre  l’acte de lliurament dels Premis a l’esforç personal i al rendiment acadèmic excel·lent de l’illa de Mallorca corresponents al curs 2017-2018 al Palau de Congressos de Palma. De l’acte han participat un miler de persones entre alumnes guardonats, directors de centres i les famílies dels alumnes.

premi-2Del nostrepremi-3 centre han estat mereixedores d’aquest premi 4 alumnes:

• Francina Galmés Galmés
  • Júlia Margenats Duran
  • Paula Iniesta Ramos
  • Anna Tortella Uris

Aquests premis tenen com a objectius principals potenciar la millora dels resultats acadèmics i reconèixer l’esforç com a estímul que propicia la motivació pels estudis i la formació personal, a més de valorar el rendiment acadèmic excel·lent.

Armengol ha aprofitat l’ocasió per elogiar als alumnes guardonats: “els joves que avui sou aquí representau lo millor de la nostra Comunitat. Les millors competències i capacitats. I també els valors i actituds que tota societat necessita per avançar: dedicació, responsabilitat, compromís, curiositat, companyonia i esperit de superació, posant en relleu les vostres ganes d’aprendre més, créixer i ser cada dia millors persones”

Enhorabona a totes quatre i a l’Equip Educatiu que ha fet possible aquests resultats!!!

premi-1