Premi Concurs de Cultura Clàssica

MARGALIDA VICTÒRIA GAYÀ GRIMALT GUANYA EL PRIMER PREMI D’UN CONCURS DE CULTURA CLÀSSICA

El passat dilluns 28 de maig es varen fer públics els resultats del concurs BALEARICA, subsecció MAIORICA, en els quals l’alumna de tercer curs d’ESO de l’IES Manacor Margalida Victòria Gayà Grimalt ha resultat la guanyadora en la modalitat de 3r i 4t d’ESO, que es va celebrar a Palma el passat dia 4 de maig.

MARGALIDA VICTÒRIA GAYÀ

El concurs era per als alumnes de totes les Balears, però estava distribuït per illes; entre els participants d’àmbit insular, hi acudiren els alumnes de l’IES Manacor de Cultura clàssica de 3r d’ESO juntament amb els de 4t d’ESO que cursen Llatí.

Cal destacar el bon nivell de l’alumna, ja que competia en desigualtat de condicions en enfrontar-se a altres alumnes de quart que, per haver cursat un any més, podien tenir uns coneixements molt més avançats de la matèria. Volem donar l’enhorabona a tots els participants de l’IES Manacor, a la seva professora Antònia Soler, i també, de manera especial, a la guanyadora, na Margalida Victòria.