Fira FP 2017. Portes Obertes FP

Els dies 18 i 19 de maig es durà a terme a l’IES Manacor la Fira d’FP que aquest any tendrà un caire comarcal, ja que s’ha comptat amb la col·laboració dels ajuntaments de Son Servera, Sant Llorenç des Cardassar, Artà, Felanitx i Manacor.

cartellfira01

Cada institut d’aquestes localitats oferirà als visitants el ventall de l’oferta formativa del seu centre i, així, el futur alumnat tendrà a l’abast tota la informació necessària per poder decidir el seu itinerari professional.

La fira romandrà oberta els dies 18 i 19 de maig de 9:00h a 14:00h.

portesobertes01Cal remarcar que els pares dels futurs alumnes que estiguin interessats en rebrer informació de primera mà de l’oferta formativa específica de l’IES Manacor podran assistir l’horabaixa de dia 18 a les 20:00h, a la Jornada de Portes Obertes en la qual els professors de les diferents famílies professionals atendran a tothom que ho requereixi.