Ponència IBAVI

Divendres dia 28 de maig na Cristina Ballester (Gerent del IBAVI) i en Carles Gabriel Oliver (Arquitecte del IBAVI) en representació de l’institut Balear del habitatge, van venir a l’institut a fer una ponència relacionada amb arquitectura, medi ambient i gestió dels recursos públics.

ibavi-2Els alumnes de 1r de Batxillerat D i aquells altres de 1r de batxillerat interessats en temes d’arquitectura i gestió empresarial van poder conèixer la feian feta des d’una institutció pública per tal de millorar la situació social de moltes persones a l’hora d’accedir a una vivenda digna.

ibavi-1Per això en Carles va exposar les noves tècniques de construcció de quilòmetre 0 que apliquen per la construcció de nous habitatges de protecció oficial i na Cristina com a responsable econòmica va exposar els reptes de l’administració pública per gestionar eficientement aquest projectes.

Va ser una gran ponència on els alumnes varen obtenir una visió diferent i molt propera del mon que els envolta.