Polseres Literàries

Dia 27 d’abril, i dins el programa d’activitats de Sant Jordi, l’IES Manacor ha participat de la campanya ‘Polseres literàries’ que  l’Escola Municipal de mallorquí de l’Ajuntament de Manacor ha dissenyat per fomentar l’ús del català especialment entre els joves del municipi.

Durant tot el matí els alumnes varen passar per la parada muntada al pati on varen poder triar les seves ‘polseres literàries’. Es tracta d’unes polseres de colors molt atractius que tenen inscrits uns versos d’autors manacorins actuals. A més, tothom qui va voler es va poder fer una foto amb les polseres i els versos davant del fotoreclam preparat per compartir a les xarxes socials.

Tant els alumnes com el personal del centre han quedat encantats amb aquesta iniciativa i ja llueixen les seves ‘polseres literàries’. Per això, volem agrair a l’Escola Municipal de mallorquí i a l’Ajuntament de Manacor que ens hagin inclòs en aquest projecte tan engrescador.