Periodistes Escolars a la UIB

El dimecres 27 de maig de 2014 va tenir lloc el lliurament de premis del concurs Periodistes Escolars a la UIB. Els guanyadors de la categoria Crònica foren els alumnes de l’IES Manacor, membres de l’equip de la revista Bocamolla: Xavier Pomar Guillén, Caterina Rodríguez Bergas, Andreu Contreras Carralero i Bel Vives Bauçà.

premisUIB01

Alumnes premiats al concurs Periodistes Escolars a la UIB.

El concurs Periodistes Escolars a la UIB es va celebrar, el dimarts 16 de desembre de 2014, quan els alumnes reporters de la revista Bocamolla de l’IES Manacor, juntament amb altres alumnes d’altres centre educatius de Mallorca, es varen desplaçar a les instal·lacions del Campus de la UIB, i allà varen realitzar diferents esdeveniments periodístics. Començaren amb una roda de premsa al doctor Llorenç Huguet, Rector de la Universitat de les Illes Balears, i posteriorment realitzaren una entrevista al responsable d’un servei universitari; en el cas de l’IES Manacor, el servei de Campus Extens. Amb tota la informació recollida, fotografies i vídeos varen elaborar posteriorment a classe una crònica de la diada i un reportatge sobre el servei de Campus Extens de la UIB. Podeu llegir-los al bloc de la revista (http://bocamolla.wordpress.com).

El lliurament fou a càrrec del doctor Llorenç Huguet, Rector de la Universitat de les Illes Balears; el doctor Antoni Alcover, director general en funcions d’Universitats i Recerca del Govern de les Illes Balears; el doctor Andreu Ramis, director de l’Obra Social Sa Nostra; i la doctora Margalida Payeras, vicerectora d’Alumnes, Titulats i Ocupabilitat de la Universitat de les Illes Balears. Els alumnes varen rebre un diploma, un val de 50 euros, obsequis de Sa Nostra, Jungle Park i de la Universitat de les Illes Balears.

Des de la direcció de la revista Bocamolla estam molt satisfets amb el premi, orgullosos de la tasca realitzada pels alumnes reporters, i resulta una demostració més que tenim futurs periodistes a l’IES Manacor.