Guanyadors Concurs UIB

El dimarts 31 de maig de 2016 va tenir lloc el lliurament de premis del concurs Periodistes Escolars a la UIB. Els guanyadors de la categoria Crònica foren els alumnes de l’IES Manacor, membres de l’equip de la revista Bocamolla: Caterina Rodríguez Bergas, Maria Del Mar Lliteras Rosselló, Maria Del Carme Fuster Sbert i Antoni Barceló Oliver.

Parlaments durant l'acte d'entrega de premis.

Parlaments durant l’acte d’entrega de premis.

El concurs Periodistes Escolars a la UIB es va celebrar, el dimarts 15 de desembre de 2015, quan els alumnes reporters de la revista Bocamolla de l’IES Manacor, juntament amb altres alumnes d’altres centre educatius de Mallorca, Menorca i Eivissa, es varen desplaçar a les instal·lacions del Campus de la UIB, i allà varen realitzar diferents esdeveniments periodístics. Començaren amb una roda de premsa al doctor Llorenç Huguet, Rector de la Universitat de les Illes Balears, i posteriorment realitzaren una entrevista al responsable d’un servei universitari; en el cas de l’IES Manacor, el Serveis Cientifiotècnics de la UIB. Amb tota la informació recollida, fotografies i vídeos varen elaborar posteriorment a classe una crònica de la diada i un reportatge sobre el Serveis Cientifiotècnics de la UIB. Podeu llegir-los al bloc de la revista (http://bocamolla.wordpress.com).

Reporters de la revista Bocamolla a l'entrega de premis.

Reporters de la revista Bocamolla a l’entrega de premis.

Document-Logo-150x150Document-Logo-150x150 Crònica de Periodistes Escolars a la UIB.

Document-Logo-150x150Reportatge als Serveis Cientificotècnics de la UIB.

El lliurament fou a càrrec del doctor Llorenç Huguet, Rector de la Universitat de les Illes Balears; el doctor Antoni Morante, director general de Planificació, Ordenació i Centres del Govern de les Illes Balears; el Sr. Gaspar Caballero, director de Comunicació a la Caixa de Balears “BMN – SA NOSTRA”; i la doctora Margalida Payeras, vicerectora d’Alumnes, Titulats i Ocupabilitat de la Universitat de les Illes Balears. Els alumnes varen rebre un diploma, un val de 50 euros, entrades a les Coves dels Hams, Aficine, Katmandu Park, Jungle Park, Megazone, Adventure Room i obsequis de la Universitat de les Illes Balears.

Entrega de premis als reporters de la revista Bocamolla.

Des de la direcció de la revista Bocamolla estam molt satisfets amb el premi, orgullosos de la tasca realitzada pels alumnes reporters, i resulta una mostra més que tenim futurs periodistes a l’IES Manacor.