Medi Ambient 2015

RESUM FIRA MEDI AMBIENT 2015.

Els passats dimarts 12 i dimecres 13 de maig, l’IES Manacor celebrà la Fira del Medi ambient en horaris de 8 a 15h i de 8 a 14h, respectivament. Enguany el tema central versà sobre el món vegetal. La fira s’organitzà en estands on a cada un, sota la supervisió del professorat, es mostraven diferents experiències i l’alumnat s’encarregava de fer-ne l’explicació.

fira_medi11
fira_medi29

Les que es dugueren a terme en aquesta edició foren les següents:

• Racons de plantes aromàtiques, medicinals, tòxiques per a l’home, de zones àrides i ornamentals.
  • Falta de nutrients.
  • Taller d’olis essencials.
  • Observació de capil·laritat.
  • Geotropisme.
  • Fototropisme.
  • Relació entre vegetació i erosió.
  • Reproducció vegetal (asexual i sexual).
  • Llavors comercials i no comercials.
  • Observació pol·len.
  • Adobs orgànics.

El dimecres a les 11h a la sala d’actes tengué lloc una xerrada a cura de l’apicultor Miquel Andreu a fi de conscienciar-nos sobre la importància de les abelles en la pol·linització i en el desenvolupament de la vida.

Entre els dos dies, a més de tots els grups del centre, també ens visitaren alumnes de Sant Francesc, del Simó Ballester i del Molí d’en Xema.

Els objectius de la fira eren: implicar l’alumnat en diferents activitats relacionades amb el medi ambient, conscienciar-los de la importància de tenir-ne cura i alhora guarnir el centre de racons de plantes.

Així esdevingué idò l’edició d’enguany d’aquesta Fira de Medi Ambient, la qual, després de deu anys, consideram ja com a tradició al centre.

Ara fins l’any que ve!!!!!!

Veure més fotografies

Organitza: Comissió Medi Ambient IES Manacor