Instruccions Matrícula
Dates Matrícula:
- Alumnes IES Manacor: 22 de juny – 2 de juliol
- Nous Alumnes: 24 de juny – 2 de juliol
Resum Reunió Informativa Curs 21/22. Nous alumnes ESO
Elecció matèries 1r ESO
Has de fer 1r d’ESO a l’IES Manacor el curs que ve? Ens posam en marxa! Ja pots triar les matèries d’elecció.
Tria Matèries Específiques
MATÈRIES ESPECÍFIQUES
Per tal de poder triar les matèries específiques i d’elecció , vos demanam que contesteu aquest formulari. En aquest formulari els vostres fills i filles podran escollir tres companys o companyes amb qui els fa ganes anar a classe l’any que ve, i noltros tendrem en compte la seva opinió a l’hora de fer els agrupaments.
Formulari Matèries Específiques 1r ESO
Formulari Matèries Específiques 2n ESO
Formulari Matèries Específiques 3r ESO
Formulari Matèries Específiques 4t ESO
LLIBRES I LECTURES
Ja estan publicats a la nostra pàgina web la llista de llibres pel curs 21-22. La podeu consultar a l’apartat ‘Informació/Llibres i lectures 21-22’.
Llistes adscripció
Llistes admissió
Llista provisional d’admissió d’alumnes d’ESO. (Reclamacions de dia 2 a dia 4 de juny)
Informació Conselleria
Informació de la Conselleria d’Educació, damunt les passes a realitzar pel procés d’escolarització que enguany es farà de forma telemàtica.
Veure pàginaProcés Escolarització
Pàgina web del Govern de les Illes Balears amb tota la informació damunt els diferents processos d’escolarització.
Veure pàginaCorreu del centre
Si teniu algun dubte o necessitau ajuda podeu contactar amb nosaltres mitjançant el correu: iesmanacor@educaib.eu