Matrícula i Admissió ESO. Curs 21/22

• Nous Alumnes: 24 de juny – 2 de juliol

Resum Reunió Informativa Curs 21/22. Nous alumnes ESO

Elecció matèries 1r ESO
Has de fer 1r d’ESO a l’IES Manacor el curs que ve? Ens posam en marxa! Ja pots triar les matèries d’elecció.

Tria Matèries Específiques
MATÈRIES ESPECÍFIQUES

Per tal de poder triar les matèries específiques i d’elecció , vos demanam que contesteu aquest  formulari. En aquest formulari els vostres fills i filles podran escollir tres companys o companyes amb qui els fa ganes anar a classe l’any que ve, i noltros tendrem en compte la seva opinió a l’hora de fer els agrupaments.

Formulari Matèries Específiques 1r ESO

Formulari Matèries Específiques 2n ESO

Formulari Matèries Específiques 3r ESO

Formulari Matèries Específiques 4t ESO

LLIBRES I LECTURES

Ja estan publicats a la nostra pàgina web la llista de llibres pel curs 21-22. La podeu consultar a l’apartat ‘Informació/Llibres i lectures 21-22’.

Calendari d’Escolarització ESO i Batxillerat. Curs 21/22

Calendari_proces_21_22_cat

Informació Conselleria

Informació de la Conselleria d’Educació, damunt les passes a realitzar pel procés d’escolarització que enguany es farà de forma telemàtica.

Veure pàgina

Procés Escolarització

Pàgina web del Govern de les Illes Balears amb tota la informació damunt els diferents processos d’escolarització.

Veure pàgina

Correu del centre

Si teniu algun dubte o necessitau ajuda podeu contactar amb nosaltres mitjançant el correu: iesmanacor@educaib.eu