Matrícula i admissió Batxillerat. Curs 20/21

Matrícula alumnes matriculats durant el curs 19/20

INSTRUCCIONS PER DUR A TERME EL PROCÉS DE MATRÍCULA

El període de matrícula és del 22 de juny al 6 de juliol.

Una vegada emplenat i enviat el formulari ja haureu formalitzat la matrícula.

És molt important tenir tota la documentació que haureu d’aportar en format digital abans de començar el formulari, ja que durant el formulari haureu d’introduir les imatges (fotos o escanejats dels documents requerits):

• Fotocòpia DNI o Targeta de residència de l’alumne/a i dels pares si hi ha canvis respecte al curs anterior.
  • Fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne, si hi ha canvis respecte del curs anterior.
  • Ingrés bancari de 63 euros al núm. de compte següent:
    • ES15 2056 0011 84 2018401626 (COLONYA CAIXA POLLENÇA)

*L’aportació de les famílies serà de 43€ per a segons germans i posteriors.

*Els alumnes de 1r d’ESO que vàreu pagar els 43 euros de l’hotel, només n’heu d’ingressar 20. En cas de que sigueu segons germans o posteriors, no heu d’ingressar res.

• Altres documents que justifiquin qualque canvi familiar respecte del curs anterior (sentències de divorci, custòdies…)

Formulari Matrícula

Matrícula alumnes nova incorporació
Pàgina escolarització

• A partir del 3 de juliol, l’IES Manacor us farà arribar un formulari per fer la tria d’assignatures.

• Entre el 27 i el 29 de juliol l’IES Manacor us farà arribar un formulari per poder fer el pagament de la matrícula.

MATÈRIES ESPECÍFIQUES

Per tal de poder triar les matèries específiques i d’elecció , vos demanam que contesteu aquest  formulari.

Formulari Matèries Específiques 1r Batxillerat

Formulari Matèries Específiques 2n Batxillerat

Formulari Matrícula

Calendari Provisional d’Escolarització ESO i Batxillerat. Curs 20/21

calendari escolaritzacio 20-21

Informació Conselleria

Informació de la Conselleria d’Educació, damunt les passes a realitzar pel procés d’escolarització que enguany es farà de forma telemàtica.

Veure pàgina

Procés Escolarització

Pàgina web del Govern de les Illes Balears amb tota la informació damunt els diferents processos d’escolarització.

Veure pàgina

Correu del centre

Si teniu algun dubte o necessitau ajuda podeu contactar amb nosaltres mitjançant el correu: iesmanacor@educaib.eu