Manacor-Pollença

Dia 21 de febrer de 2018 els alumnes de primer d’ESO de l’IES Guillem Cifre de Pollença i els del mateix curs de l’IES Manacor varen compartir una diada al nostre poble. Devers les 9 del matí, els nostres alumnes ja esperaven els pollencins que arribaren plens d’il·lusió i energia. Els primers moments foren molt emocionants perquè encara no es coneixien en persona, tot i que ja s’havien intercanviat unes maletes viatgeres que permeteren fer un primer contacte.

SONY DSC

Passats els ‘No arriben’, ‘Ara venen’, ‘Benvinguts’, ‘No trob en Lluís’, ‘On són els de 1r A?’,… pujaren junts a les aules. Va ser un primer contacte per després sortir al pati a berenar plegats. Després va venir la visita a l’Experimenta on varen poder gaudir d’autèntiques lliçons de ciència i un assaig de ball dirigit magistralment per dos alumnes de 4t d’ESO de l’IES Manacor, n’Arnau i na Júlia, que varen ser uns autèntics professionals. La sessió de ball és preparatòria de la pel·lícula que cada any s’enregistra a l’IES per part dels alumnes de 1r d’ESO, i que enguany comptarà amb la col·laboració especial dels alumnes de Pollença.

SONY DSC

Arribats a la una férem alguns jocs lingüístics i ja era hora de dinar. Després, encara que la pluja no ens donava treva, vàrem anar fins al centre de Manacor, paraigües en mà, i allà els mostràrem el nostre lloc preferit i altres ‘coses’. Massa aviat l’autocar els va passar a recollir per emprendre el camí de tornada.

Una jornada rodona. Va ploure i per això no vàrem poder anar fins al parc ni fer-nos gaire lluny del lloc cobert; però la pluja va afavorir que el centre d’atenció fossin els nins mateixos i no tant les activitats o l’espai. Tot un èxit, La jornada va ser molt intensa i tots ens hi trobàrem molt bé.

Ara ja esperam el POLLENÇA – MANACOR, dia 19 d’abril. Ja podem intuir que aquesta sortida estarà carregada de sorpreses…

SEGUIM EN CONTACTE….
SEGUIREM INFORMANT….