La meva formació a l’IES Manacor

Entre els actes prevists per celebrar els 50 anys del nostre centre, dia 15 de març, a la Sala Magna de l’IES Manacor es va dur a terme la Taula Rodona “La meva formació a l’IES Manacor” on empresaris/es manacorins/ines, tots ells antics alumnes, recordaren el seu pas per l’Institut.

taula rodona4

De la família professional d’Administratiu, Catalina Galmés, directora de materials de construcció Galmés; d’Automoció Sion Mas, gerent d’Opel i Citroën de Manacor; d’Elecricitat, Sebastià Manresa, gerent de Novallevant; d’Informàtica, Enric Moll, gerent de SAV; de Perruqueria Xisca Riera i Antònia Santandreu, de Perruqueria Ixent i de Comerç, Francisca Pilar Llodrà, treballadora d’Elite Intersport. Actuà com a moderador Alfons López-Olivas, professor de FOL de l’IES Manacor.

Ens explicaren com influí la formació rebuda, els seus començaments, els seus projectes, els sacrificis i les satisfaccions i quins són els aspectes que més valoren en els seus treballadors.

taula rodona-1Volem agrair molt especialment a tots ells la seva assistència i col·laboració en aquesta activitat tan profitosa pels professors i sobre tot pels alumnes que segurament al llarg de la seva vida recordaran els consells que varen rebre d’aquells que ja fa anys varen ser els nostres alumnes.