Intercanvi IES Guillem Cifre

Els alumnes de primer d’ESO de l’IES Manacor i els de l’IES Guillem Cifre de Pollença ja hem començat els seus ‘contactes’. Aquests dos instituts, a través dels diferents Departaments de Llengües, s’han agermanat i han començat una sèrie d’activitats que duraran tot l’any.

Durant el primer trimestre els alumnes vàrem començar amb l’elaboració d’una maleta viatgera que havíem d’enviar als companys pollencins. Com que a cada institut hi ha 4 grups de primer d’ESO, els alumnes de primer A de Manacor tenen per companys els de primer A de Pollença i així successivament.

Dia 5 de desembre, devers la una, vàrem començar a veure passar professors que venien amb una enorme capsa vermella i negra pintada amb un gall. Quina expectació!!!! En obrir la capsa vàrem sentir l’olor de pi mesclada amb el perfum de la formatjada que va ser boníííííssima!!!!!! Curiosament nosaltres els havíem enviat senyorets.

Guillem Cifre_15

Guillem Cifre_2

Naturalment, l’espasa de moros i cristians no podia faltar a la capsa. També hi havia unes sabates que havien estat a la festa. A dins la capsa, hi havia una foto preciosa de cadascun dels alumnes caracteritzats amb alguna referència a la seva afició preferida. A més, una presentació de cadascú permetia saber el nom. Ho tenim tot penjat a la nostra classe i hi jugam sovint.

IES GUILLEM CIFRE I IES MANACOR AGERMANATS

Qui és qui // Gall // Senyorets // Na Camel·la // Formatjada // Pi Sant Antoni // Moros // Cristians // Sant Antoni // Fires i Festes // Guixa // Montanya* // U nin // xítxero // pèsol …

Com no hi podia faltar, dins la capsa hi trobàrem un conjunt d’imatges i de paraules que a Pollença diuen d’una manera particular i un llibre que ens explicava qui és Guillem Cifre, persona que dona nom al seu institut. Amb aquesta capsa hem decorat la classe. Tenim la foto del poble i dels alumnes ben avinent per pensar-hi i ha desitjam conèixer-los personalment.

Dia 21 de febrer ens vindran a visitar. Vindran a l’IES i participaran de l’EXPERIMENTA, del rodatge de la pel·lícula i de moltes altres activitats. Estam impacients i encantats de tenir aquests nous amics!!!!

Vos esperam, pollencins!!!

Els alumnes de 1r d’ESO