Intercanvi 1r Batxillerat

INTERCANVI IES MANACOR-BERUFLICHE SCHULE D’EUTIN (ALEMANYA) 2018

Entre dia 15 i 21 de febrer han visitat l’IES Manacor 15 alumnes de la Berufliche Schule d’Eutin (Alemanya). Aquests alumnes s’han hospedat a casa dels 15 alumnes de primer de Batxillerat que varen visitar Eutin entre els dies 21 i 27 de gener.

Visita a PalmaEs tracta de la primera edició d’un intercanvi entre els dos centres, els quals ja col·laboren en l’àmbit de pràctiques de l’alumnat de formació professional.

Tant a Eutin com a Manacor, s’han realitzat activitats lectives als respectius centres i visites culturals, a més de l’experiència individual de conviure una setmana amb una altra família.

La implicació de l’alumnat, de les famílies i del professorat de les dues parts ha estat molt alta i els resultats de l’experiència molt positius pel que fa a creixement personal, pràctica de la llengua anglesa i altres aspectes acadèmics i no acadèmics.