IES Manacor Balear Skills 2016

El proper divendres dia 25 de novembre de 2016, es realitzarà a l’IES MANACOR la competició del Balearskills, en les especialitats de Suports de xarxes i Aplicacions web.
16_11_24-balear-skills1Balearskills és el nom que rep la competició d’alumnes de formació professional de diferents especialitats que té lloc a les Illes Balears a partir de proves pràctiques dissenyades pels coordinadors de cada modalitat.
Aquesta competició permet designar els alumnes que han de representar les Illes Balears al campionat Spainskills, que està previst que es realitzi a Madrid de l’1 al 4 de març de 2017.
Aquestes competicions tenen com a finalitat promocionar, potenciar i fer difusió de la formació professional, així com impulsar els estudis de formació professional i difondre les bones pràctiques dels alumnes als centres educatius i en la societat en general. Entre aquests objectius, és una part fonamental potenciar la relació entre els centres educatius i les empreses i també proporcionar un punt de trobada entre l’alumnat, el professorat i les empreses relacionades amb el seu sector.