Educació Física

Divendres, 09:50

Notícies del Departament

acampada 2019

Video Concurs de Fotografia i Acampada dels alumnes de 1r de Batxillerat. Curs 2018-19 Fotos, fotos, fotos i més fotos. Un recull molt visual de la diversió, el companyerisme i la relaxació viscuts en l’acampada de batxiller. Tot i les múltiples cremades, sempre recordarem...

Acampada i Fotografia 2019. 1r Batxillerat

Tot i les múltiples cremades, sempre recordarem aquests dos dies com una experiència de connexió, no només amb la natura sinó també amb els nostres companys, ambdues reflectides en cadascuna de les fotografies.

Per acabar, només em queda dir que, a més, estan incloses les imatges dels concursos de fotografia de cadascuna de les classes juntament amb els seus guanyadors.

Esper que ho disfruteu.

Video realitzat i editat per Esther Sánchez (1r Batxillerat C)