Halloween a l’IES Manacor

Els passats dies 30 i 31 d’octubre, l’IES Manacor va obrir les seves portes a alumnes de 6è de primària per celebrar de manera educativa i divertida la festa de Halloween.

Bruixes i bruixots, pepes esgarrifoses, monstres, foscor, espelmes i crits eixordidors varen omplir el hall i els passadissos del centre, entre rialles, por, alegria…….. i qualque plor ofegat i inocent de nins petits que varen assistir a una sessió d’obres de teatre de por de creació pròpia. Tot eren activitats organitzades i inventades per alumnes de 4t d’ESO de l’IES Manacor. A més d’escriure les obres, els alumnes varen disssenyar el seu propi vestuari i varen decorar el saló d’actes com si fos una autèntica sala de por. I tot en un temps rècord.

Aquesta activitat és només una de les que formen part d’un projecte engrescador en el que els alumnes són els “mestres”: els més grans mostren les seves creacions a nins més petits, per tal de donar-li una intenció i motivació que d’altra manera no seria possible.

Els alumnes de primària també varen poder participar d’una activitat molt dinàmica, engrescadora, fresca i divertida tant pels grans com pels petits amb un paracaigudes. Els monitors de l’activitat varen ser alumnes de 3r d’ESO, els quals varen dirigir els diferents jocs utilitzant l’anglès com a llengua vehicular, repte que varen aconseguir amb èxit total. El poder utilitzar l’anglès per crear situacions de comunicació real és tota una experiència i tots els participants varen aprendre molt.

halloween6

A l’IES Manacor promocionam activitats com aquestes, on els alumnes són i se senten els protagonistes i a la vegada són els autèntics creadors del seu propi procés d’aprenentatge. Totes aquestes activitats duen a una motivació, unes ganes i una il·lusió que són les que, en definitiva, ajuden a contribuir a l’éxit