Guanyadors FotoConcurs

Dictamen del Jurat del III Concurs Fotogràfic Bocamolla IES Manacor.

El jurat del 3r Concurs Fotogràfic Bocamolla – IES Manacor 2018 han decidit que els guanyadors i finalistes de les categories A – La mirada de l’alumne i B – Blanc i negre són:

Categoria A – La mirada de l’alumne.

“La mirada de l’alumne, literalment”.
Saray Pérez Pérez (1rBatx) – GUANYADORA

“Aquarel·la”.
Laura Díaz Duran (4tESO) – FINALISTA

“Lluitadors pel canvi”.
Marina Molinelli (4tESO) – FINALISTA

Categoria B – Blanc i negre.

“Starway to Hell”.
Cristina Martí Solana (2nBatx) – GUANYADORA

“Sense Títol”.
Maria Gayà Rosselló (1rBatx) – FINALISTA

“Esquirol”.
Xisco Forteza Galmés (4tESO) – FINALISTA

Per altra banda, després de computar les votacions realitzades durant els mesos d’abril i maig a les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram de la revista Bocamolla) de les fotografies participants a la categoria C – Xarxes Socials, la guanyadora i les finalistes són:

Categoria C – Xarxes Socials.

“Sense Títol (II)”.
Neus Gomila Capó (1rBatx) – GUANYADORA

“Tres presoneres ben divertides”.
Miquel Rosselló Ensenyat (1rBatx) – FINALISTA

“Màgic”.
Joan Nicolau Santandreu (1rBatx) – FINALISTA

El jurat d’aquest concurs desitja manifestar la gran quantitat de les 82 fotografies presentades en la 3era edició del Concurs Fotogràfic Bocamolla IES Manacor 2018, i la seva qualitat artística i/o tècnica per tal de transmetre la visió dels alumnes de l’IES Manacor en qualsevol dels seus àmbits educatiu, esportiu, científic, literari i/o d’oci. Enhorabona als guanyadors i finalistes!!!!! Moltes gràcies a tots els participants en aquesta 3era edició del concurs. Vos hi esperam l’any vinent per descobrir una mica més La Mirada de l’Alumne.

L’entrega de premis i diplomes es durà a terme el proper dimecres 13 de juny de 2018 a les 10:45h  al hall de l’IES Manacor.