Guanyadors FotoConcurs

Dictamen del Jurat del II Concurs Fotogràfic Bocamolla IES Manacor.

El jurat format per 3 professionals i artistes del món de la Fotografia: Carlos Costa (fotògraf i esculptor), Marina Cànoves (fotògrafa i artista plàstica) i Núria Sànchez (fotògrafa), i 2 professores del centre IES Manacor (Francesca Sapena, secretària i professora de Comerç, i Magdalena Duran, coordinadora web i professora d’Automoció) han decidit que els guanyadors i finalistes de les categories A – La mirada de l’alumne i B – Blanc i negre són:

Categoria A – La mirada de l’alumne.

No som màquines.
Antoni Gelabert Mascaró (1rBatx) – GUANYADOR

Viatge d’estudis a Londres.
Guillem Riera Fons (4tESO) – FINALISTA

Caos versus Ordre.
Maria del Carme Fuster Sbert (1rBatx) – FINALISTA

Categoria B – Blanc i negre.

El camí cap al no res.
Caterina Pomar Santandreu (1rBatx) – GUANYADORA

El repicar de Manacor.
Cristina Martí Solana (1rBatx) – FINALISTA

BWF.
Maria Bennàssar Sastre (1rBatx) – FINALISTA

Per altra banda, després de computar les votacions realitzades durant els mesos d’abril i maig a les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram de la revista Bocamolla) de les fotografies participants a la categoria C – Xarxes Socials, la guanyadora i les finalistes són:

Categoria C – Xarxes Socials.

Fill del mar.
Antoni Ignasi Cànaves Llabrés (1rBatx) – GUANYADOR

Amor de germans a distància.
Pau Miquel Caldentey Langley (4tESO) – FINALISTA

El color de la tranquil·litat.
Lara Bolzani Gómez (1rESO) – FINALISTA

El jurat d’aquest concurs desitja manifestar la gran quantitat de les 87 fotografies presentades en la 2ona edició del Concurs Fotogràfic Bocamolla IES Manacor 2017, i la seva qualitat artística i/o tècnica per tal de transmetre la visió dels alumnes de l’IES Manacor en qualsevol dels seus àmbits educatiu, esportiu, científic, literari i/o d’oci. Enhorabona als guanyadors i finalistes!!!!! Moltes gràcies a tots els participants en aquesta 1era edició del concurs. Vos hi esperam l’any vinent per descobrir una mica més La Mirada de l’Alumne.

L’entrega de premis i diplomes es durà a terme el proper dijous 8 de juny de 2017 a les 10:45h  al hall de l’IES Manacor.