Guanyadors Concurs Fotogràfic Bocamolla IES Manacor

El dijous 8 de juny de 2017 en el hall de l’IES Manacor va tenir lloc l’acte d’entrega dels premis del 2n Concurs Fotogràfic Bocamolla IES Manacor 2017.

guanyadors Fotoconcurs 2017La revista escolar Bocamolla organitzà una nova edició del concurs fotogràfic obert a la participació de tots els alumnes de l’IES Manacor. Amb el lema «La Mirada de l’Alumne», el concurs té per objectiu donar a conèixer la visió personal dels alumnes del centre IES Manacor en qualsevol dels seus àmbits: educatiu, cultural, esportiu, científic, literari, tecnològic i/o d’oci. El concurs està obert a tot l’alumnat de l’ IES Manacor matriculat en estudis d’ESO, Batxillerat o Formació Professional durant el curs 2016-17.

En aquesta edició, el jurat estava format per 3 professionals i artistes del món de la Fotografia: Carlos Costa (fotògraf i esculptor), Marina Cànoves (fotògrafa i artista plàstica) i Núria Sànchez (fotògrafa), i 2 professores del centre IES Manacor (Francesca Sapena, secretària i professora de Comerç, i Magdalena Duran, coordinadora web i professora d’Automoció).

El dictamen del jurat del II Concurs Fotogràfic Bocamolla fou que els guanyadors i finalistes són:

Categoria A – La mirada de l’alumne.

En ella es valora, a part de la qualitat artística i/o tècnica de la fotografia, que transmeti la visió personal dels alumnes del centre IES Manacor en qualsevol dels seus àmbits: educatiu, esportiu, científic, literari i/o d’oci.

GUANYADOR

Antoni Gelabert Mascaró (1r Batx)

No som màquines.

FINALISTA

Guillem Riera Fons (4t ESO)

Viatge d'estudis a Londres

Viatge d’estudis a Londres

FINALISTA

M. del Carme Fuster Sbert (1r Batx)

Caos versus Ordre

Categoria B – Blanc i negre.

De temàtica lliure, però amb la condició tècnica que la fotografia ha de ser en blanc i negre. En ella es valora la qualitat artística i/o tècnica de la fotografia, l’originalitat i el correcte ús dels elements i principis del disseny.

GUANYADORA

Caterina Pomar Santandreu (1rBatx).

El camí cap al no res

FINALISTA

Cristina Martí Solana (1rBatx)

El repicar de Manacor

FINALISTA

Maria Bennàssar Sastre (1rBatx)

BWF

Per altra banda, després de computar les votacions realitzades durant els mesos d’abril i maig a les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram de la revista Bocamolla) de les fotografies participants a la categoria C – Xarxes Socials, la guanyadora i les finalistes foren:

Categoria C – Xarxes Socials.

De temàtica i tècnica lliure, la seva votació es realitzà a través dels comptes de la revista Bocamolla a les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram.

GUANYADOR

Antoni Ignasi Cànaves Llabrés (1rBatx)

Fill del mar

FINALISTA

Pau Miquel Caldentey Langley (4tESO)

Amor de germans a distància

FINALISTA

Lara Bolzani Gómez (1rESO)

El color de la tranquil·litat

Els premiats a les diferents categories del concurs fotogràfic varen rebre un trofeu o medalla, diploma i obsequi. El jurat d’aquest concurs desitja manifestar la gran quantitat de les 87 fotografies presentades en la 2ona edició del Concurs Fotogràfic Bocamolla IES Manacor 2017, i la seva qualitat artística i/o tècnica per tal de transmetre la visió dels alumnes de l’IES Manacor en qualsevol dels seus àmbits educatiu, esportiu, científic, literari i/o d’oci. Enhorabona als guanyadors i finalistes!!!!!

Moltes gràcies a tots els participants en aquesta 2ona edició del concurs. Vos hi esperam l’any vinent per descobrir una mica més La Mirada de l’Alumne. Agrair la col·laboració i el patrocini de les empreses: Ofi-illa, Ferreteria Ca’n Busco, Recanvis Manacor, Elèctrica Benito, KM grup, Brillosa, Tapisseria Valero, Fusteria Toni Gelabert, Beep Manacor, Fusteria Auró, Cristaleria La Unión, Cristaleria Matamales, Brillosa i FederÒptics.

Categoria A

Mirada de l’alumne