Guanyadors BalearSkills 2021 Informàtica

Els dies 13 i 14 de maig va tenir lloc a l’IES Manacor la competició del BalearSkills en les dues modalitats de la família professional d’Informàtica: Disseny Web i Administració de Xarxes.

Els BalearSkills és una competició autonòmica on participen alumnes dels diferents centres educatius de Formació Professional de les Illes Balears.

Els alumnes de l’IES Manacor, David Christian Sansó Galo del cicle formatiu de grau superior Desenvolupament d’Aplicacions Web i Adrian Cuevas De la Cruz del cicle de grau superior d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa, es varen proclamar guanyadors respectivament en les modalitats de Desenvolupament Web i Administració de Xarxes.

Al llarg de les diferents fases i proves de la competició els alumnes varen posar en pràctica tots els coneixements adquirits al llarg del cicle formatiu, i aplicar les capacitats professionals en l’anàlisi, disseny i implementació de productes i infraestructures informàtiques a partir d’un supòsit o situació real.

Els participants foren avaluats per un Jurat Professional format per diferents experts del sector de la Informàtica i de les noves tecnologies.

Els dos alumnes guanyadors de cada modalitat seran els representants balears a la competició nacional SpainSkills que es celebrarà el desembre de 2021 a Madrid.

Des de l’IES Manacor volem agrair tota la col·laboració rebuda per part dels diferents patrocinadors de l’esdeveniment i empreses FCT col·laboradores (Soluciones Corporativas IP SL, DonDominio, Conecta Balear, GSBIT – Associació Balear de Software, Internet i Noves Tecnologies-, ASBAPRIN – Associació Balear de Professors d’Informàtica-, Beep Manacor, PcBox Manacor, ClickEnNet, Limit Tecnologies, 3digits) i felicitar pel gran esforç i resultats obtinguts als nostres alumnes participants.

Molta sort als Spainskills!!!