Graduació 2019 a l’IES Manacor

GRADUACIÓ 2019 A L’IES MANACOR

Divendres 14 de juny a les 20h, alumnes, famílies, professorat i personal de l’IES Manacor hem celebrat la festa de Graduació del curs 2018-19.

Hi ha hagut actuacions musicals (cançons, balls, alguna improvisació de rap…), a més dels corresponents lliuraments de diplomes a l’alumnat de 4t d’EO, 2n de Batxillerat, Cicles Formatius i FP Bàsica, que han recordat moments i experiències viscudes durant el seu pas per l’institut.

Alguns professors han aprofitat, també, per dirigir-los unes emotives paraules de comiat i per encoratjar-los a emprendre un nou camí amb il·lusió i energia.

Durant l’acte s’ha fet un reconeixement als alumnes que han obtingut premis i distincions per la seva participació en diversos certàmens i concursos al llarg d’aquest curs.

També s’han lliurat els premis de fotografia que organitza la revista Bocamolla.

Agraïm la col·laboració de tots els que han fet possible, un any més, aquesta celebració.

Enhorabona a tots!