Graduació 2018 a l’IES Manacor

GRADUACIÓ 2018 A L’IES MANACOR

La graduació de l’IES Manacor d’enguany va ser una festa home-made, és a dir, cent per cent casolana i amb la col·laboració dels membres de la família: els que s’havien de graduar assajant els discursos, actuacions i desfilades respectius, mentre que la resta d’alumnes, professors i porters (allò que en deim la comunitat educativa) ajudant, preparant taules per al refresc de després, traginant cadires a l’aparcament -que s’havia tancat el dijous i divendres per poder preparar l’esdeveniment- i component-les amb gran il·lusió per als familiars i amics dels companys graduats; els alumnes de la branca d’electricitat prepararen els llums i el so per a l’espectacle. Una feinada que va preparar molt bé el recinte per a les set-centes persones que hi assistiren.

El passat divendres 15 de juny a les 20 h vàrem poder gaudir d’una experiència de companyonia i agermanament de gran part dels integrants del nostre institut. Es varen graduar cent quaranta-nou alumnes, setanta dels quals eren d’ESO, cinquanta-set de Batxillerat i vint-dos de cicles de formació professional de les famílies següents:

• tècnic superior en administració de sistemes informàtics en xarxa
  • tècnic superior en administració i finances
  • tècnic superior en màrqueting i publicitat
  • tècnic superior en sistemes electrotècnics i automatitzats.

Els alumnes varen entrar al recinte al compàs dels acords de Jordi Savall.

L’acte començà amb la intervenció dels més jovenets de quart d’ESO: dos alumnes dansant al ritme de Conzonanze Stravaganti (Guido Balestracci) mentre una alumna recitava el poema “Viatge a Ítaca”. Entremig la famosa entrega de diplomes a tots els graduats. Discursos de cada grup d’alumnes, Maria Amer, Mar Servera i Aina Tortella en representació d’ESO, Àlex Cuenca com a veu dels Cicles Formatius i Toni Ignasi Cànaves, Caterina Pomar i Paula Fortesa en representació de Batxillerat. Dues alumnes de Batxillerat, Núria Martín i Marina Rabanal, van cantar “Boig per tu” de Sau. Alumnes de 4t d’ESO, Laura Díaz, Júlia Riera i Francina Galmés varen tocar i cantar la cançó “All I want” de Kodaline.  Arnau Martí, Antònia Truyols, Maria Fernàndez i Aina Llodrà feren un ball coreogràfic amb el tema Eros Remix.

Un luxe de graduació, una festada que acabà, per no perdre el costum, amb un aperitiu al pati i encara llavors hi va haver la sorpresa d’uns petits focs artificials, preparats també pels alumnes.