Graduació 2017. IES Manacor

Tal i com estava anunciat, el passat divendres 16 de juny a les 20 hrs, uns quants centenars d’alumnes es preparaven per celebrar la seva graduació: eren els que acaben l’ESO, els que han finalitzat els estudis de batxillerat i també els alumnes que han obtingut el títol de FP de les famílies professionals de Comerç, Administratiu, Automoció, Informàtica i Electricitat.

graduacio 2017-1

graduacio 2017-4

Els preparatius per a la celebració ja començaren de bon dematí, quan es va disposar l’aparcament del centre, que s’omplí amb quasi un mil·lenar de cadires, tant del propi centre com també cedides per l’Ajuntament de Manacor, i amb la participació d’alguns alumnes es va preparar un bon cadafal.

L’acte començà amb la desfilada de tots els graduats, que feren un passeig entre aplaudiments del públic, i representants de cadascun dels estudis que es graduaven varen voler dir unes paraules.

El que va agafar per sorpresa el públic, però, varen ser unes veus repartides entre la gent (al principi no se sabia si eren dissidents), que reivindicaven que s’explicàs tota la veritat del que havia passat al llarg del curs. En realitat no era més que l’excusa per introduir una actuació d’alguns alumnes de teatre, acompanyats del professor José Merino, del grup teatral “La trampa”, que varen fer unes improvisacions o, com diuen ells, “impros”, de gran enginy.

graduacio 2017-6

graduacio 2017-5

graduacio 2017-3

Hi va haver també unes paraules del director del centre, Miquel Amengual, que va felicitar els graduats i els va encoratjar a seguir endavant amb els estudis o bé en la seva incorporació al món laboral.

La gala era conduïda per un grup d’alumnes de quart d’ESO, de segon de batxillerat i també de cicles formatius i l’organització d’entrega de diplomes havia estat preparada amb l’ajuda de les professores del centre Francesca Sapena, Magdalena Serra i Rosario Mora.

Entre cada entrega de diplomes als diferents nivells hi havia actuacions musicals, balls o “impros” teatrals que varen fer que, per més d’una hora, el públic mantenís la seva atenció i rebés cadascuna de les intervencions amb forts aplaudiments.

Cal esmentar també ha estat molt important la participació dels alumnes de tercer d’ESO a l’hora de fer tots els preparatius i també pel que fa a l’organització del gran bufet final que es va fer al pati. Cada família i cada professor participava amb l’aportació d’un plat i, així com anaven arribant, els alumnes de tercer recollien tots els queviures i els anaven col·locant a les taules del refresc que estaven situades al pati del centre.

Enhorabona a tots els graduats i les seves famílies!!