GARANGOLA 2017

L’IES MANACOR GUANYA LA FINAL DEL CONCURS LA GARANGOLA 2017

El passat dia 5 de maig es va dur a terme al Teatre Municipal de Manacor la Gran Final del Concurs La Garangola 2017 entre l’IES Manacor i el CC Sant Francesc d’Assís de Manacor. En un ambient acollidor alhora que de gran tensió, ambdós equips demostraren un gran coneixement de la nostra llengua i cultura i, a més, foren un exemple de saber estar i de companyerisme.

la garangola 1

Guanyadors Garangola 2017

Després d’haver superat la Semifinal el passat dia 2 de maig, els concursants s’enfrontaren de nou a tot un seguit de preguntes relacionades amb la cultura, música, esports, llengua i literatura del nostre entorn més proper i, acompanyats d’un nombrós públic, de familiars, professorat, amics i amigues, els alumnes de l’IES Manacor guanyaren la Gran Final de la Garangola 2017.
Cal recordar que aquest és un projecte que s’inicià el 2013 i ha estat organitzat per l’Escola Municipal de Mallorquí. Té com a objectiu fomentar el coneixement de l’entorn social i cultural i l’ús de la llengua catalana entre els alumnes de 3r d’ESO de diversos centres educatius de Mallorca.
Enhorabona!