Gala d’estrena Romeo&Juliet

Enguany, com cada any, a l’IES Manacor hem fet una pel.lícula, de veres. Amb actors i actrius molt nostres i molt professionals. Els alumnes de Processos de Comunicació en anglès de 1r d’ESO han gravat, en anglès, Romeo and Juliet, una adaptació de l’obra Romeo i Julieta de Shakespeare, una tragèdia que no només sobreviu al pas del temps sinó que s’hi adapta de manera camaleònica i encaixa a la perfecció amb la realitat del nostre present.

L’adaptació d’aquesta obra la van fer la professora Marisa Reyes amb l’ajuda de l’auxiliar de conversa Audrey Hartye dins els mesos d’octubre i novembre. Al llarg dels mesos de desembre i gener es va fer el càsting dels personatges principals i es va cercar lloc per gravar les diferents escenes. El rodatge va ser durant el segon i tercer trimestre. Totes les circumstàncies que han envoltat aquest projecte ha fet que sigui un èxit absolut: l’acurada interpretació dels alumnes, l’espectacular vestuari, el guió adaptat amb cura i esment i la participació i ajuda incondicional dels pares. Uns factors esencials que han contribuït a que el projecte sigui de luxe han estat l’edició quasi professional de na Mercè Lozano, na Marisa Reyes i n’Emma Saura, l’acertada selecció musical de Franco Esteve, i sobretot, la il.lució que han posat els alumnes en aquest projecte tan innovador.

Aquesta pel·lícula està feta íntegrament en anglès i és per tant una eina d’aprenentatge no només pels alumnes que la protagonitzen, sinó també per a tots els seus espectadors. Enguany, a més, la professora Silvia Prada ha fet els subtítols en anglès, la qual cosa ha agradat molt al públic en general. Una aventura cinematogràfica única per a tota aquella gent que l’ha feta possible, i segurament inoblidable per a tota la gent que tengui la sort i el plaer de poder-ne gaudir.

Moments especials de l’estrena
Galeria Fotogràfica