FotoConcurs 2016

Concurs Fotogràfic 2016.

La Mirada de l'Alumne

La revista escolar Bocamolla organitza un concurs fotogràfic obert a la participació de tots els alumnes de l’IES Manacor.  Amb el lema «La Mirada de l’Alumne», el concurs té per objectiu donar a conèixer la visió personal dels alumnes del centre IES Manacor en qualsevol dels seus àmbits: educatiu, esportiu, científic, literari, tecnològic i/o d’oci. El concurs està obert a tot l’alumnat de l’ IES Manacor matriculat en estudis d’ESO, Batxillerat o Formació Professional durant el curs 2015-16.

Categories:

• Categoria A – “La Mirada de l’Alumne”. En ella es valorarà, a part de la qualitat artística i/o tècnica de la fotografia, que transmeti la visió personal dels alumnes del centre IES Manacor en qualsevol dels seus àmbits: educatiu, esportiu, científic, literari i/o d’oci.
  • Categoria B – “Blanc i Negre”. De temàtica lliure, però amb la condició tècnica que la fotografia ha de ser en blanc i negre. En ella es valorarà la qualitat artística i/o tècnica de la fotografia, l’originalitat i el correcte ús dels elements i principis del disseny.
  • Categoria C – “Xarxes Socials”. De temàtica i tècnica lliure, la seva votació es realitzarà a través dels compte de la revista Bocamolla a les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram.

Les fotografies s’han de trametre mitjançant el formulari que es troba a la web http://www.iesmanacor.cat/projectes/revista-bocamolla/fotoconcurs i emplenar tos els camps del formulari. El termini de presentació de fotografies s’obrirà el dia 1 de març de 2016 i finalitzarà el dia 1 de maig de 2016. El concurs està dotat d’uns 300 euros en premis, gràcies a l’aportació dels patrocinadors: Ofi-illa, Ferreteria Ca’n Busco, Recanvis Manacor, Elèctrica Benito, KM grup, Brillosa, Tapisseria Valero, Fusteria Toni Gelabert, Beep Manacor i Optimil.

POSTER-BOCAMOLLA-FOTO-CONCURS-2016-(FINAL)-A4

Informació del Concurs.